mandag 19. august 2013

August og fortsatt sommer !

Så kom august, og det er tilbake på jobb.
Været har vært fantastisk i sommer,
så flott at jeg ønsket meg litt regn, mest fordi
jeg har brønn som det etterhvert ble skummelt lite vann i.
Men også fordi jeg kan være inne å male når det regner.
Derfor malte jeg en ordentlig tordensky
- og jamen kom regnet !
Jeg trodde det skulle være lett å male en sky,
det var det jamen ikke.

Wenche og jeg hadde lyst til å smake på Granatepler da vi var i Italia, 
men vi fant dem ikke der. Gjett hvor jeg fant dem: På Kiwi i Lillesand! 
Men først må de males.


Paletten min ble ganske flott etter
skyer og granatepler.



Ikke vet jeg om det var all solskinnet i sommer som
gjorde utslaget, men endelig, etter mange år blomstrer
blåregnen min.


Joda, jeg jobber også. Her har vi lagt striper og logoer
på en Rally-bil. Takk for hjelp til Trine og Julian







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar