tirsdag 22. januar 2013

22.Januar

Gjelder å holde det ved like.

Det har blitt mye jobb og lite maling i det siste. Så jeg måtte ta meg sammen å lage en studie.
Planen var å jobbe med olje, men jeg fant ut at jeg prøver en trengings-runde med Aquarell i 
stedet. Dermed måtte mitt gamle kamra "stå modell." Det ble ikke helt ferdig i går kveld - men
presentabelt.


Dette var faktisk mitt aller første kamra som jeg fikk av min bestemor.
Sikkert enda en ting hun "hadde med seg hjem fra Amerika"


SÅ LITT JOBB IGJEN:
Det er alltid litt spennende når man har designet noe - og så få det fra trykk. 
Akkurat nå kom noen klebemerker inn på bordet fra Terjes Trykkeri. 
Det er til Sykkelpikene som skal på en messe og trengte disse i all hast. 
Jeg kjøpte en nydelig sykkel fra dem i sommer - og gleder meg allerede til 
jeg kan sykle fra Justøya til Lillesand igjen.



Ønsker du deg en drøm av en sykkel eller tilbehør,
ta en kikk på Sykkelpikene.no
Om ikke for annet, så for å drømme ....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar